Logo-ul face parte din identitatea vizuala a companiei. Pe scurt, logo-ul trebuie sa reprezinte domeniul, serviciile sau produsele companiei si sa expuna catre clienti, cat mai rapid si evidentiat, acest lucru. De aceea in procesul de logo design sau creare logo firma, designul nu trebuie ales la intamplare. Putem spune ca un logo usor de retinut si o identitate vizuala bine definita pot face diferenta intre o afacere cu rezultate modeste si una de succes. Vrei sa aflii ce idei de logo-uri avem noi?
Logo-ul este poza de buletin a unui brand. Cine nu si-o doreste reprezentativa, atragatoare si expresiva? Etapa de creare logo inseamnă unul dintre punctele de pornire ale unui brand, iar rezultatul sau apare atunci cand e recunoscut oriunde si oricand.
In identitatea unui brand, logo-ul conteaza la fel de mult ca numele brand-ului in sine. In fiecare dintre campaniile de promovare ulterioare, el va sustine brand-ul pana cand acesta ajunge sa fie recunoscut doar prin simpla sa prezenta. Poti retine un logo care iti transmite o informaţie, insa niciodata o imagine stearsa.
Diferenta dintre un brand de succes si unul necunoscut o face identitatea sa vizuala. Ea crează acel efect care face ca numele unui brand sa apara, ca un ecou vizual, in mintea publicului tinta. Logo-ul nu sustine un brand din randul spectatorilor, ci ii transmite specificul, puterea si scopul. Fara sa aiba nimeni nevoie de ochelari.
Imaginea brand-ului tau poate avea diferite forme. Vom ilustra mai jos structurile care se pot folosi in crearea unui logo.
Defineste-ti brand-ul in detaliu: Vorbeste despre brand-ul tau, unde isi doreste sa ajunga si cum. Spune orice detaliu relevant legat de brand.
Public tinta: Este important sa stim cui se adreseaza serviciile tale. Defineste-ti targetul in detaliu.
Concept: Brand-ul tau nu are doar un public, ci si un stil de “a vorbi”. Spune-ne povestea si conceptul brand-ului, in cel mai mic detaliu.
Preferinte: Poti propune o paleta de culori sau o viziune despre logo. Insa, aceea va fi pur orientativa. La final, un graphic designer iti poate spune o parere avizata legata de informatiile tale. Lasa-l pe el sa decida, insa transmite-i și preferintele tale, provocarea lui este sa te multumeasca pe tine, dar si sa iti ofere produsul perfect potrivit business-ului tau.
Design modern & profesional indeferent de domeniul afacerii tale. Fiecare proiect este unic. La fel si ideile noastre.
Iti ascultam propria viziune si te tinem la curent pe parcursul proiectului pentru ca stim cat de mult conteaza sa fie perfect.
Ne place sa fim corecti. De aceea stabilim oferta finala dupa detaliile, preferintele si asteptarile tale.
Toate fisierele create de noi sunt stocate pe serverul nostru astfel incat sa-ti fie mereu usor sa le gasesti.
Toate drepturile rezervate | © PRYMEDIA.RO