Logo-ul face parte din identitatea vizuala a companiei. Pe scurt, logo-ul trebuie sa reprezinte domeniul, serviciile sau produsele companiei si sa expuna catre clienti, cat mai rapid si evidentiat, acest lucru. De aceea in procesul de creare logo, designul nu trebuie ales la intamplare. Putem spune ca un logo usor de retinut si o identitate vizuala bine definita pot face diferenta intre o afacere cu rezultate modeste si una de succes. Tu ce alegi?

Logo-ul este poza de buletin a unui brand. Cine nu si-o doreste reprezentativa, atragatoare si expresiva? Etapa de creare logo inseamnă unul dintre punctele de pornire ale unui brand, iar rezultatul sau apare atunci cand e recunoscut oriunde si oricand.

In identitatea unui brand, logo-ul conteaza la fel de mult ca numele brand-ului in sine. In fiecare dintre campaniile de promovare ulterioare, el va sustine brand-ul pana cand acesta ajunge sa fie recunoscut doar prin simpla sa prezenta. Poti retine un logo care iti transmite o informaţie, insa niciodata o imagine stearsa.

Diferenta dintre un brand de succes si unul cunoscut o face identitatea sa vizuala. Ea crează acel efect care face ca numele unui brand sa apara, ca un ecou vizual, in mintea publicului tinta. Logo-ul nu sustine un brand din randul spectatorilor, ci ii transmite specificul, puterea si scopul. Fara sa aiba nimeni nevoie de ochelari.

  • Simplu, dar cu o amprenta unica si inconfundabila
  • Reprezentativ pentru business-ul tau si nu pentru industria din care face parte
  • Memorabil, pentru ca marcheaza conceptul de comunicare al business-ului
  • Potrivit tuturor atributelor brand-ului, ca sa il poata pozitiona pe piata
  • Clasic, logo-ul trebuie sa lase loc unor posibile schimbari, dupa decenii, insă nu suficient de mari incat sa intervina peste elementele sale cheie

Imaginea brand-ului tau poate avea diferite forme. Vom ilustra mai jos structurile care se pot folosi in crearea unui logo.

  • Nume de brand simplu: CNN
  • Nume de brand cu fundal coloristic: IKEA
  • Simbol: Apple
  • Simbol abstract: Nike
  • Mascota: KFC
  • Emblema: Harley Davidson
  • Prescurtare: Coco Chanel
  • Imbinare intre formele de mai sus: Lacoste

Defineste-ti brand-ul in detaliu: Vorbeste despre brand-ul tau, unde isi doreste sa ajunga si cum. Spune orice detaliu relevant legat de brand.

Public tinta: Este important sa stim cui se adreseaza serviciile tale. Defineste-ti targetul in detaliu.

Concept: Brand-ul tau nu are doar un public, ci si un stil de “a vorbi”. Spune-ne povestea si conceptul brand-ului, in cel mai mic detaliu.

Preferinte: Poti propune o paleta de culori sau o viziune despre logo. Insa, aceea va fi pur orientativa. La final, un graphic designer iti poate spune o parere avizata legata de informatiile tale. Lasa-l pe el sa decida, insa transmite-i și preferintele tale, provocarea lui este sa te multumeasca pe tine, dar si sa iti ofere produsul perfect potrivit business-ului tau.

Am colaborat si cu...

Creare Logo de la doar

39

.99 €

SIMPLE

Pachet logo
€49.99
39
99
  • Design logo simplu
  • Realizare in 12 ore
  • 1 concept
  • 2 variante design
  • 5 revizii versiune finala
  • Avatar pagina Facebook
  • Simulare prezentare
  • Varianta finala format vectorial, .png, .jpg
POPULAR

COMPLEX

Pachet logo
79
99
  • Design logo complex
  • Realizare in 24 ore
  • 1 concept
  • 4 variante design
  • 8 revizii versiune finala
  • Avatar + cover pagina Facebook
  • Simulare prezentare documente afacere
  • Varianta finala format vectorial, .pdf, .png, .jpg

Nu ti se potriveste nici un pachet?

Originalitate

Design modern & profesional indeferent de domeniul afacerii tale. Fiecare proiect este unic. La fel si ideile noastre.

Transparenta

Iti ascultam propria viziune si te tinem la curent pe parcursul proiectului pentru ca stim cat de mult conteaza sa fie perfect.

Fair-play

Ne place sa fim corecti. De aceea stabilim oferta finala dupa detaliile, preferintele si asteptarile tale.

Back-up

Toate fisierele create de noi sunt stocate pe serverul nostru astfel incat sa-ti fie mereu usor sa le gasesti.